Kauba ostu-müügi tingimused
Uuendatud: 31.08.2023
Veebipoe medkeskus.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Medkeskus OÜ (registrikood 16645673), asukohaga Sõle 14 ,10611 Tallinn, Harjumaa, Eesti Vabariik
Veebipoe kontaktid:
E-posti aaddress: info@medkeskus.ee
Kontaktnumber: +372 55 88 300
Klienditeeniduse poole võib pöörduda ööpäevaringselt ning kliendile vastatakse esimesel võimalusel, kui mitte hiljem kui 24 tunni jooksul.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo:
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui pole märgitud teisiti.
Valitud tooteid tarnitakse Eesti siseselt.
Tasuta tarne korral saadetakse toode kliendi poolt määratud aadressi lähimasse võimalikku postiautomaati, postkontorisse või tarnitakse kulleri abil. Valitakse Omniva / Itella SmartPost / DPD / Venipak teenusepakkujate vahel.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Maksmine ja tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi või ostes otse, vajutades vastavale nupule, mis viib otse tasumise juurde. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Makseid võetakse vastu vaid eurodes.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel pakkudes asenduskes samaväärset toodet või tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kui maksmiseks kasutatakse Maksekeskuse liidest, et tasuda pangalingi abil, siis edastame maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed Maksekeskus AS volitatud töötlejale.
Maksekeskuse privaatsuspoliitikaga saab tutvuda aadressil: https://maksekeskus.ee/tingimused/.
Makseviisidest aktsepteerime Maksekeskuse poolt pakutavaid maksemeetodeid: Swedbank, SEB, LHV, Luminor / Nordea, Coop Pank, Visa, Mastercard.
Me ei salvesta ega kogu klientide maksekaardi andmeid. See teave edastatakse otse meie kolmandatele isikutele mõeldud makse töötlejatele, kelle isikuandmete kasutamist reguleerib nende privaatsuspoliitika.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse Eesti Vabariigi piires. Kliendiga kokkuleppel saame saata ka teistesse Euroopa Liidu riikidesse.
Kauba saatmise kulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Valitud kaupu toimetatakse Eesti piires tasuta kohale.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul, teavitades sellest eelnevalt klienti.
Kliendil on võimalik ise kaubale järele tulla meie kauplustesse E-R 8.00-19.00, L 9.00-15.00 aadressil Sõle 14, 10611 Tallinn, Harjumaa, Eesti Vabariik.
Kui Te soovite kaupa kätte saada kauplusest, siis komplekteerime selle 1-3 tööpäevaga. Kui soovite kaupa kindlasti samal päeval kätte saada, siis küsige üle toodete laoseis kauplusesse helistades või meili teel.
Juhul kui olete kauba tellinud e-poest ning soovite toodet ümber vahetada teise suuruse vastu, siis saab seda teha kirjutades vahetuse soovist info@medkeskus.ee või minnes meie poodi Sõle 14, 10611 Tallinn, Harjumaa, Eesti Vabariik.
Kui on märgitud, et kauba saatmine on tasuta, siis veebipoe halduril on õigus valida optimaalseim tarneviis, lähtudes ostja poolt määratud tarneaadressist. Tarnimiseks kasutakse ühte järgmistest moodustest:
- Omniva pakiautomaat
- Itella SmartPost pakiautomaat
- DPD pakiautomaat
- Vajadusel kasutatakse ka kullerite teenuseid. Kullerettevõtetest kasutatakse üldjuhul Itella / DPD / Omniva / Venipak kullerite abi.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõiguse seaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@medkeskus.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e- kirja aadressile info@medkeskus.ee või helistada telefonil: +372 55 88 300. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@medkeskus.ee või helistada telefonil: +372 55 88 300.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.